Alla inlägg under mars 2023

Av chime - 17 mars 2023 00:05

Idag blev det många möten och samtal med människor jag inte är van vid på jobbet. Nu efter att ha sovit en timme så går tankarna på högvarv. Sa jag rätt saker? Svarade jag fel där? Kunde detta missförstås? Lämnade jag ut för mycket information? Får man säga så?

Jag är helt slut i hjärnan, och kroppen som behöver sin sömn och vila kan inte slappna av. Så soffan here I come....
Funderade en bra stund på hur jag skulle kunna skingra tankarna och om nätterna är nog det här med att skriva bästa sättet.
Jag vet sen tidigare år att jag alltid blir sån här (överstimulerad) efter dessa möten. Jag riktigt ser och känner inom mig i hela kroppen hur mina egna tankar flyger framåt och tillbaka. Tillslut blir det totalkaos och obehag så det är lika bra att bryta upp försöken att sova och göra något av allt istället. Kanske kommer sömnen tillbaka....

Ovido - Quiz & Flashcards