Alla inlägg den 23 januari 2020

Av chime - 23 januari 2020 18:25

Då var det en nya dag med nya möjligheter. Efter lite hjälp i att sortera känslorna och lugnande samtal blev kvällen tillslut lugn igår. Natten var si sådär och jag snurrade av och an eftersom jag visste att jag hade öppning på arbetet. Väl där fick jag en fin present av min kollega, en fin låt spelad för mig och min chef som lovade mig löneökning i korridoren. Livet känns riktigt kul idag. Efter ett eftermiddagsmöte var det tillslut dags att åka hem. Pjyamas och morgonrock på sen blev det ett långt samtal om gårdagen. Det är oerhört skönt att reda ut saker som ligger och stör även om det är väldigt jobbigt. Nu känns det iallafall betydligt bättre och vi går vidare med livet. 


Jag försöker hitta en fin resa som passar oss alla i familjen inför sommaren. Vi får se vart det bär av.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards