Alla inlägg den 22 maj 2022

Av chime - 22 maj 2022 09:30

Vissa människor tar så enormt mycket energi ifrån en. De får en att känna sig så fruktansvärt liten här på jorden. Mina funderingar är om de ens är medvetna om hur de beter sig gentemot andra. Just nu löper känslorna amok inombords. Jag är så ledsen, frustrerad och förbannad. Mest på mig själv att jag ens låter det komma åt mig så djupt när jag vet hur denna människa är och fungerar. Hen upphör dock aldrig att förvåna mig. Det är nog det som gör mig så påverkad. Jag borde veta och jag vet men ändå kommer det åt mig. Vissa människor måste ju tyvärr vara en del av ens liv vare sig man vill eller inte. Det gäller då att lära sig att hantera dessa människor. Det är dock lättare sagt än gjort. Men jag har gjort det förut och lär göra det igen. Jag var bara tvungen att hitta en ventil, vilket blev här, så nu kan jag nog eventuellt återgå till min söndag med familjen utan att fortsätta förstöra hela denna dagen med alla mina känslor som svänger åt alla håll och gör att jag bara vill skrika och gråta. Usch vad påverkad man kan bli av att hela tiden bli förminskad.
Önskar er alla en fin helg iallafall ?

Ovido - Quiz & Flashcards