Alla inlägg den 5 november 2021

Av chime - 5 november 2021 06:00

Fredag idag, tidig på jobbet efter ett plötsligt uppvaknande strax före 05:00 hemma. Så ja nu är jag här, sitter i personalrummet med lite fejkade tända ljus och njuter av tystnaden. Igår fick jag så ont i bröstet igen och armen känns helt bortdomnad, kände att jag höll på att få en ångestattack mitt i stan men det gick sakta över. Väl hemma fick det bli en kall handduk över ögonen som är helt slut av allt pluggande, datajobbande och mobilen. Fasen vad det kan ställa till det. Det är så extremt mycket nu! Sjukt att ens liv ska gå åt till att bara stressa och när man själv väl är lugn så är det någon annan som mår dåligt. Livet.


Idag ska vi iallafall ut och äta, sen blir det kalas, spökvandring. Imorgon kyrkogården och middag.

Söndagen bjuder på barnkalas och scouter (alltså jag fikar hos mormor).

Längtar redan tills nästa helg när jag eventuellt kan bara få vara!

Synes!

Ovido - Quiz & Flashcards